Trött!

Stockholmsresan var en total success som man säger. Åtminstone till och från. Man kunde ha blivit väckt på ett mer hälsosammare sätt än att ha blivit halvt ihjälskrämd när någon rycker upp dörren på morgonen, som vi även hade säkrat med en kedja (mest för skojs skull då dörrarna öppnas med kort). Kedjan flög all världens väg och  dörren slogs igen med en smäll. Tack städ för det uppvaknandet!

Annars hade jag och Magnus en helt fantastisk dag i Stockholm. Vi kunde inte ha firat vår årsdag på ett bättre sätt tror jag. Vi sov i ett deluxerum på Elite hotell mitt i smeten och åt en helt fantastisk middag på Hard rock cafe. Ibland måste man unna sig lite extra lyx.





Mitt lilla spöke, hehe<3


Vi unnade oss även ett bubbelbad på rummet innan det var dags för mig att gå till Berns för Kaizers. Det var så otroligt skönt att slippa köa. Jag ville för en gångs skull inte stå och frysa för att sedan stressa halvt ihjäl mig för att komma längst fram i mitten och dessutom behöva göra detta med onda fötter, potentiell urinvägsinfektion, hunger och extremt toabehov.

DET kallar jag lyx om något!


På väg mot Hard rock cafe



Världens bästa älskling!<3



Den sjukt goda måltiden inne på Hard rock bestående av medium rare tillagat kött på en bädd av vitlöksbröd, toppad med vitlöksmarinerade champinjoner och ost som grillats tillsammans. Detta serverades med pommes. Flötigt värre! Tur att jag och Magnus tog samma rätt så vi vågade pussa på varandra efteråt.


Nu orkar jag inte skriva något mer. Jag tar konserten imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0