Glädjebesked

Fick ett riktigt roligt samtal idag som jag blev otroligt glad över. Detta kommer bli så kul! Jag tänker fortsätta vara lite kryptisk ett tag. Jag är lite nojig av mig och lyder det gamla ordspråket; "Man ska inte ropa hej! innan man kommit över ån". Dock har jag ju redan sagt H men väntar ändå med att säga resterande.



Helgen har nu kommit till ända och jag kan konstatera att det varit en riktigt bra helg. I fredags kom syster och Henrik hit för en jättetrevlig filmkväll. Dock med en riktigt usel film - In time. De meddelade även att de ska bli sambos! Så otroligt kul, önskar er all lycka!
I lördags kom mina föräldrar upp på en fika. Det blev även en runda på Bauhaus och Lager 157. Efter dem åkt hem blev det soffmys till Melodifestivalfinalen. Och rätt låt vann!

Idag blev det som sagt en härlig vårpromenad. Resterande söndag har spenderats hemma i soffan för att ladda upp inför en ny jobbvecka.

Hoppats ni haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0