Paul Mccartney

10.e december åkte jag och syster till Stockholm, Globen för att se Paul Mccartney uppträda. Det var en fantastisk, minnesvärd kväll med otaliga höjdpunkter. Som när han hyllar Lennon och Harrison eller när han gör medley på låtarna A day in the life/Give peace a chance. Tala om gåshud.

Stämningen kunde dock ha varit bättre bland publiken. Svenskarna är så otroligt stela. När en legend som Paul Mccartney ställer sig framför en så borde man hoppa, skutta, skrika och tjuta av glädje. Men de flesta runtomkring mig satt stilla som pinnar utan att röra en min på hela kvällen.

Förutom det var kvällen magisk. A night to remember!

Slutligen vill jag bara bjuda er på ett litet klipp från kvällen.


Vill ni se mer så hänvisar jag er till youtube, där jag lagt upp ytterliggare två klipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0