Melodifestivalblockering

Som jag har längtat hela dagen efter detta, rättelse; hela veckan! Och vad händer? Jo Tv-boxen väljer att lägga av lagom till Melodifestivalen.

Det blev till slut bra eftersom Svt play finns. Men lagom efter programmet var slut sätts boxen mirakulöst på igen. Hmm.. Melodifestivalblockering?! Magnus hade åtminstone roligt åt detta. Han tycker bättre om boxen än någonsin nu.

Nog om detta I-lansproblem. Låtarna i kvällens startfält var inget att hurra för. Var föga chockerande att Munter-göken gick vidare dock blev jag riktigt chockad över att Svenskarnas gullegris Sonja Aldén inte gick vidare. Men fruktansvärt skönt måste jag säga. Att festivalen inte är lika förutsägbar längre. Det är helt klart inte längre "bara bögarnas fest". Kul tycker jag.

Kommentarer
Postat av: p a u l i n e - fotoblogg ♥

SVAR: Tack så mycket! :)

2012-02-11 @ 23:01:24
URL: http://palosfoto.blogg.se/
Postat av: p a u l i n e - fotoblogg ♥

SVAR: Tack så mycket! :)

2012-02-11 @ 23:01:25
URL: http://palosfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0