Kaffestund har guld i mun

Nu var det ett tag sen jag skrev. Mitt löfte om att försöka blogga under helgen infriades ju inte. Men när man äntligen får komma ut och träffa lite vänner så sätter man tyvärr bloggandet lite åt sidan. Jag har haft svårt som det är att hinna med allt jag velat under helgen, tiden är alldeles för knapp. Hur lyckas ni andra få tid till allt?

I lördags träffade jag syster för en fika på stan. Vi satte oss på Hugo och blev sittande i otaliga timmar. Det var riktigt trevligt att träffa henne och prata, blir ju väldigt sällan nu för tiden. Och jag drack min första kopp kaffe på år och dar. Brukar få sånna enorma kickar och yrselanfall utav det så avstår helst. Men det är ju så gott!



Bestämde mig för en kaffedrink - Caffe melange. Tänkte att det borde vara mindre koffein i det. Det gick iallafall bra, inga kickar eller anfall. Haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tacktack :D

2012-02-19 @ 23:16:11
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Ida

Lördagen passar oss bättre för Johan brukar vara trött på fredagarna efter veckans jobb. Sen jobbade Sandy på fredagen. Passar lördagen för er?

2012-02-20 @ 06:09:42
URL: http://iiiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0