I would love to take you home

Surfade runt lite efter nya inredningsidéer till lägenheten och snubblade över två härliga sidor; In my house och Coast & Country. Där hittade jag massa roligt och tänkte dela med mig av lite smått som jag gärna skulle klicka hem om jag hade pengar!

Dessa lampor hör alla hemma hos In my house och är enligt mig to die for! Jag råkar älska när det ser lite gammalt och slitet ut. Vilken tycker ni är snyggast? Själv är jag nog mest kär i den turkosa.


Fanns ju även en hel del andra fynd. Här nedan ser ni ett par saker jag föll för.
1. Vägghängare 2. Nyckelskåp 3. Sliten plåtskylt 4. Ljusstakar 5. Bokstaven E i rolig design 6. Kalender
Du hittar nummer 1,2,3 och 5 hos In my house och nummer 4 och 6 hos Coast & Country.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0