Take a walk on the bright side

Ska snart börja med maten men tänkte svänga in en snabbis här först. Som ni kanske ser har jag börjat ta tag lite i bloggdesignen igen. Äntligen fick jag lite tid och inspiration över. Dock sprang tiden iväg, som den ofta gör.

Får hoppas inspiration, och framförallt tid, finns för att slutföra det jag påbörjat inom den närmsta framtiden. Ikväll åker jag och Magnus mot Motala. Han för att träna fotboll för första gången på år och dar och jag för att umgås med mina kära föräldrar. Det går alldeles för lång tid emellan då vi ses nuförtiden. Så långt är det ju inte mellan oss!



Måste klippa mig snart också, börjar bli riktigt långt på den "korta" sidan. Skulle vara trevligt att få det gjort innan jag börjar nya jobbet på fredag men tror det blir svårt. Det är om syster skulle ha tid idag. Dock klipper hon ju inte någon utanför salongen längre.

Jaja, håret kan vänta. Nu måste jag börja med maten innan herrn kommer hem.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

så fin du är.

2012-04-25 @ 22:25:59
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

svar: ingen orsak! :) angående fjärrutlösare så googla! min var kompatibel med många olika kameror, det brukar stå. hoppas du hittar en! kram!

2012-04-26 @ 21:55:31
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0