Helt slut!

Det har varit dåligt med aktivitet här i helgen. Den stora anledningen är att jag börjat mitt nya jobb på Kolmården. Och jag måste säga att det är riktigt roligt! Trevligt folk och roliga arbetsuppgifter. Jag har dock varit helt slut efter varje dag, kommer hem och däckar direkt på soffan.

Fötterna och benen tar mest stryk. Jag lär åtminstone få god fysik efter den här sommaren - tänk att behöva gå uppför "helvetesbacken", som jag så fint kallar den, varje morgon påväg till jobbet. Uff! Jag får andnöd bara av att tänka på den, haha!

Men som sagt det är riktigt roligt. Jag har redan lärt mig massa nya grejer, som till exempel att lägga upp och servera två tallrikar samtidigt! haha tro inte att jag har en i varje hand nu;) Jag är iallafall riktigt stolt över mig själv. Det är enormt stressigt ibland och det har inte gått helt smärtfritt de här första dagarna. Men ju mer jag lär mig desto smidigare går det.

Ser fram emot sommaren med spänning mot nya bekantskaper, nya erfarenheter och kanske rent av en personlig utveckling?

Nu ska jag soooova för imorgon är det jobb igen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0