Fantasilös? Jomenvisst!

Nu var det nästan evigheter sen jag sist gick in här och jag kan bara skylla på att jag inte haft någon inspiration. Ska bättra mig med att lägga upp lite bilder senare på mina fynd från gårdagens shoppingrunda med Nelly. Det var riktigt kul igår! Nelly och jag gjorde vårt bästa på att tömma Norrköping på dess juveler - dock inom en viss budget..

Det är vid tillfällen som dessa som man önskade att man hade obegränsat med pengar. Men det är väl samtidigt drömmen som är mer lockande än själva handlingen tror jag. Det är ju så roligt att längta efter något, spara ihop till det och tillslut kunna gå och köpa det! Hade man kunnat köpa precis allt hela tiden så tror jag inte det är kul tillslut. Eller vad tror ni?



Jag har fått en inredningsidé till sovrummet förresten! Om ni har sett Gossip girl kanske ni känner igen detta från Serenas rum. Tycker det är såååå snyggt och vill göra något liknande! Måste bara komma på hur..? Någon som har en idé?

Kommentarer
Postat av: Mamsibu

det verkar väldigt snyggt vart såg du det där

2012-04-27 @ 18:22:40
Postat av: malin

Sånadär fjärilar finns här i kramfors med en tillhörande klocka. e kanske 10 fjärilar i olika storlekar;P

hoppas allt e bar me dig:) kramar

2012-08-19 @ 10:11:48
URL: http://fotomedmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0