En lite halvsuddig

Fick ledigt idag och imorgon då parken har haft väldigt lite besökare under påsken. Trist med dåligt väder, men jag har hört att våren ska komma på riktigt i helgen så man kan ju hoppas att det stämmer.

Magnus och jag bestämde oss på grund av nyvunnen ledighet att ta tillfället i akt och hälsa på lite folk i Motala. Så snart rullar bilen mot Carina och Tomas, ska bli riktigt trevligt.


Jag måste nog skaffa mig en fjärrutlösare? Hehe, bilderna blir ju inte vidare bra när man ställer in fokuset först utan objekt framför kameran. Men hittar tyvärr ingen som är gjord för min kamera. Just my luck!

Om någon kan hjälpa mig med detta så är alla tips välkomna!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Amen jarrååh!?;)

2012-04-13 @ 14:49:53
URL: http://hannasharligheter.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Therese: Fatet har jag köpt på IKEA, men det var ett par år sedan. Hoppas att det finns kvar. :)



/Malin Inspiration & design

2012-04-13 @ 21:02:03
Postat av: SOFIA



Tack snälla du för din fina kommentar det värmer. Hoppas du haft en underbar helg och har en fin kväll! KRAM

2012-04-15 @ 20:21:51
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0