Drömmar och diverse

Måste inleda med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag kommer in i perioder ibland då jag totalt ignorerar datorn. Det finns så mycket annat roligt att spendera tiden med.

I söndags skjutsade vi upp Carina och Tomas till Arlanda. Man blev ju inte lite sugen att hoppa ner i resväskan och följa med dem till Kap Verde. Men i höst är det förhoppningsvis Magnus och min tur. Då åker vi till Dubai! Allt hänger såklart på om vi lyckas spara ihop till det. Dubai är ju inte direkt det billigaste resmålet i världen.

Men blir det inte i höst så blir det någon annan gång. Till slut ska vi ta oss dit!

Dubai måste ju helt klart vara drömmarnas stad!

Det som står i vägen är ju att det kliar otroligt mycket i mina fingrar. Vill fixa så mycket här hemma och köpa massa saker för att skapa det perfekta hemmet. Tycker det är viktigt att trivas hemma.

Häromdagen köpte jag en byrå till sovrummet och var tvungen att ta en granne som bärhjälp då Magnus var på jobbet. Han kommer in och säger: "Är ni nyinflyttade?" Hmm.. undrar om vi har för lite saker då, när lägenheten knappt ser bebodd ut?

Men det tar tid att fylla ut ett hem. Speciellt när man inte är gjord av pengar. Jag tänker inte köpa en enda grej på avbetalning! Det enda är väl lägenheten själv och bilen. Men bilen har vi snart betalat klart också.

Vi har iaf bestämt oss för att renovera köket nu. Vi har äntligen lite pengar över. Ska åka till Ikea någon dag och beställa lite grejer. Får se när vi har tid eftersom jag jobbar hela påsken men det är åtminstone på gång. Så nu vet ni!

Nu ska jag sluta sitta här och svamla och ge mig ut i det fina vårvädret. Hoppas det är lika skönt som det ser ut.


Kommentarer
Postat av: lars Jarmyr

Du är klok som en hel flock med isbjörnar ;)

Är stolt över dig tjejen, men det vet du redan..

2012-04-03 @ 16:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0