Träning

Har varit underbart vårväder i flera dagar nu så då har jag sett till att få ut det mesta av det. Igår och i förrgår blev det långa promenader med Nelly och idag blev det en med Molly. Hon var nöjd över det och till min glädje höll hon mitt höga tempo. Det är anledningen till att hon ofta inte får följa med när jag planerar att gå en längre bit - hon orkar inte eller stannar vid varje sten. Men jag ska nog få igång henne också. Från och med idag får det bli en vana att hon följer med. Måste ju få bort fläsket på hunden (Och på mig).

Idag blir det även en tur till gymmet med Amy. Har inte gymmat sen feelgood i fredags. Så nu får det allt bli lite skärpning. Ska jag vara fit for fight på beachen i sommar måste det bli hårdare bullar!


Kommentarer
Postat av: Monica

Vad fuskigt att ni har fina vårdagar! Här uppe är de inte så värst fantastiska än :(

2011-03-21 @ 20:35:32
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Monka

Vaaaa??? Så himla underbart! Vi har typ haft 5+ som mest... :( Men värmen kommer nog snart hoppas jag :)

2011-03-21 @ 22:51:36
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0