It takes a fool to remain sane

Igår var en helt underbar vårdag. Nelly och jag var ute på promenad vid varamon och sen vidare till terassen för fika. Jag fullkomligt Älskar uteserveringar!


På kvällen åkte jag och Amy till Åtvidaberg för att kolla på när Micke och Magnus spelade fotboll. Det var en aning kallt ute men ändå ganska kul. Kan absolut tänka mig att se fler matcher - helst när det är lite varmare och med en kall öl i handen. Men det borde inte dröja allt för länge. Imorgon väntas stor sol och 10 plusgrader. Härligt! :)

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Samantha

Har faktist inte sett de avsnittet men okej de jag hänger med bryr sig inte, för vem fan skulle stoppa en negerboll i munnen om det var något dåligt? haha Sonia var nog en aning överkänslig! För jag har iaf inte träffat på någon som tar illa upp av ordet negerboll :)

BTW, Fin blogg !

2011-04-01 @ 22:06:40
URL: http://whiteandblack.devote.se
Postat av: Monica

Men sluta ha vår...! Haha :)



Åhh rubriken får mig att tänka på när vi såg The Ark i Linköping! Mysiga tider :)



Hoppas allt är bra med dig, det skulle vara roligt om vi (på något vis) kunde träffas inom en inte alltför lång framtid :)



Kram!

2011-04-13 @ 02:08:54
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0