2011 ska bli ett bättre år - på alla sätt & vis!

Än sålänge lever jag verkligen efter mitt nyårslöfte jag tog iår - nämligen bry mig om mig själv i första hand.

Har slutat röka, och det går skrämmande bra. Förutom två cigaretter på fester har jag varit rökfri i 6 veckor igår. Och igår tog jag även tag i träningen. Ska väl inte ropa hej än men ska dit idag igen och införskaffa mig ett månadskort. Beach 2011 here I come. Förra året såg jag ut som en flodhäst på stranden. Det vill vi inte ha iår!



Finns även lite andra saker som är bättre 2011 än 2010 men det vågar man ju inte yttra sig om än. Då lär det väl bara slå tillbaka på en själv..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart någonstans såg du ut som en flodhäst...???

Sjukt bra att du har slutat röka! :)

2011-03-04 @ 14:30:04
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0