Ny mobil, nytt nummer, nystart!

Nu var det äntligen min tur. Den gamla, ickefungerande Sony ericsson-mobilen åkte ut genom fönstret och en HTC Desire HD åkte ner i fickan. Eller inte direkt eftersom den är stor som ett mindre hus! Men än sålänge gillar jag den. Har till och med börjat vänja mig med touchscreen nu. I början var det rena kaoset - råkade klicka mig in på varenda sida hela tiden och "gillade" en och annan statusuppdatering på Facebook. Blev smått galen.

Men nu har jag fått in lite flyt på det och gillar den skarpt!

Måste bara kolla upp hur det är med kostnaderna i Norge.. Kostar det multum att gå in på Facebook? Gör det de så lär mobilen inte användas alls under hela vistelsen i helgen! Lär ju vara nervös för att råka gå in på internet hela tiden..

Vilka problem! Så ni som vet kan ju höra av er annars blir det ett samtal till 3 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0