Utgång i Borlänge

Efter skolan igår gick Monica och jag direkt till systembolaget och köpte på oss varsin vinflaska och öl. Men fötterna rörde oss inte hemåt efter det. Nej, vi gick och satte oss på P&L caféet och tog oss varsin "after school-öl". Härligt att kunna lyxa till det lite ibland!

Bild tagen av Monica Börlin

Efter det var det dags att gå hem och fixa till sig för fest. Och självklart passade vi ju på att träna lite extra på våra sminktekniker och sminkade därför varandra. Det roligaste var att vi gav varandra fria tyglar.
Såhär sminkade jag Monica:

Och såhär fina var vi tillsammans senare på kvällen;) Någon bild enbart på min sminkning existerar inte tyvärr.

Bilder tagna från Monica Börlin


Senare kom även Josefin med sin pojkvän James och vi hade en riktigt trevlig förfest på mitt rum innan det var dags att dra sig ut. Och roligaste på hela kvällen var Monica! Hihi, så full hon blev:) Hoppas hon mår bra nu iaf för hon är iväg och jobbar på max med att sminka barn.

Morgonen  har jag ägnat åt att städa efter dessa lortgrisar från igår och kollat på Idol. Mys! Nu ska jag diska lite och sen kommer Monica hem. Kuljul! Får se vad lördagen bjuder på..

Kommentarer
Postat av: Monica

Haha jaa jag blev full :P

Roligt med bilden på oss tre också när vi sänkte oss till Josefins längd haha! :)

2010-09-11 @ 22:19:45
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Majken

hoho you look good!

2010-09-12 @ 19:42:12
URL: http://Xcsmajken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0