Söndag

Gårdagen i Stockholm, globen var riktigt rolig. Backstage på globen var dock inte lika glamoröst som man tänkt sig, men en väldigt intressant och lärorik upplevelse. Vi sminkade 15 personer för scenuppträdande och sen blev det restaurangbesök med flickorna. Senare blev det även 5-10 min snabbmakeovers för alla gäster. Snacka om att det var roligt och timmarna bara flög iväg!

Resan hem var en historia för sig. Alla var nog lite övertrötta så det blev väldigt mycket skratt och några extremt konstiga samtalsämnen. När jag väl kom hem vid halv ett slängde jag mig direkt i sängen och hade som plan för idag att bara sova bort dagen. Så blev det dock inte. Straxt innan 10 vaknade jag pigg som aldrig förr och hoppade upp ur sängen.

Nu ska jag ut och njuta av solen så bilder från igår får vänta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0