Skiss och trix

Sitter och klurar lite på mina fotograferingar och fantasisminkningar som jag måste göra under kursens gång. Det är så otroligt kul men samtidigt ångestframkallande för jag har så sjukt coola bilder i huvudet och den stora frågan är; kommer det se lika coolt ut i verkligheten?

Det lär jag iaf få veta på lördag när det gäller en utav dem. Då ska jag göra en fotografering hemma i kära Motala. Min syster ska ställa upp som frisör och förhoppningsvis ställer Johanna upp som modell. Fotograf är fortfarande osäkert men syster står i och letar. Ska ringa henne senare och se hur det går.

Någon som känner sig träffad som riktigt duktig fotograf får gärna höra av sig;)

Nehe tillbaka till skisserna och sen måste jag få i mig lite mat. Energinivån börjar sjunka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0