På väg mot storstan med flickorna!

Nu sitter vi alla i bilen på väg ner mot Stockholm peppade men även väldigt trötta! Ser fram emot att få sminka folk hela dagen i globen och senare även gå ut och äta hela gänget. Restaurangbesök är en big deal nuförtiden. Tänk så mycket man uppskattar saker när man är utan det en tid.

Tänkte iaf dela med mig utav mitt sminkresultat från igår när jag ändå har lite dötid över. Ämnet var som jag nämnt tidigare en egen reklambild. Min var för en Lady Gaga parfym(påhittad).
Före:

Efter:

Hatar min kamera! Bildkvalitén är ju under en okej standard. Någon som vill köpa den så att jag kan investera i en bättre? Hehe.

Får se om jag skriver en rad ikväll när vi är påväg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0