Marilyn Monroe

Glamour! Idag var det riktigt roligt att sminka, som alltid. Temat för dagen var Marilyn Monroe och jag tror att alla får upp en bild i huvudet av eyelinermarkerade ögon och perfekt röd mun när jag nämner henne. Om inte, ja då vet ni nu vad det handlar om.

Monicas och min modell valde att inte komma idag så vi fick gå loss på varandra istället. Och shit vad snygga vi blev, hehe!

Med blixt

I dagsljus

Jag, i mitt otroligt dåliga ljus på rummet.

Efter skolan gick Monica och jag till Nushin för att planera inför modevisningen imorgon i Falun. Vi ska ju nämligen sminka modellerna. Själv håller jag i 2 grupper om 5 personer och deras teman är Bohem, softpunk och långhår (med det menades tydligen lite Lady gaga inspirerat). Monica har hand om en grupp på 4 och har temat trend 2000. Det kommer bli så otroligt roligt men stressigt imorgon. Ser verkligen fram emot det!

Hoppas jag lyckas komma ihåg att knäppa lite kort också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0