Makeup for men

Som rubriken säger så sminkade vi på män idag. Och inte vilken sminkning som helst utan catwalk. Haha, det var otroligt roligt att spöka ut dem små livrädda killarna. Men de var så duktiga så och grät nästan inte alls.
Såhär fin blev min modell:

Det bästa med sminkning på män är att man slipper vara alltför noga med detaljer. Dock stör jag mig lite på att de svarta linjerna inte är spikraka men det är dessvärre lite tidskrävande. Tid som vi inte har tyvärr..

Nu ska jag ladda för delprov i egen trendsminkning imorgon samt hemresa. Hur fort har inte den här veckan gått? Får smått panik! Men på lördag ska jag göra fotografering och så har jag även fixat en modell till slutfotograferingen så pusselbitarna börjar ramla på plats. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0