Danmark man dark

Efter skolan idag så åkte jag, Linnea och Monica in till Falun för att undervisa eleverna på en frisörskola hur man använder vårat smink. Monica sminkade en scenmakeup på mig och sen gjorde jag en sotning på henne, allt medan Linnea tydligt förklarade hur vi gjorde och vad dem skulle tänka på.

Det var riktigt roligt och man kände sig faktiskt lite extra proffsig när man fick tillfälle att inför publik visa vad man går för. Sen är det ju inte fyskam att man går därifrån och är en hårprodukt rikare. Längtar tills man börjar jobba och byter gratisvaror mot pengar, men tills dess duger detta mycket gott som lön!

Finishsprayen fick jag efter modevisningen senast i Falun och idag blev det en produkt som ska skydda håret när man plattar det. Härligt!

Bara för jag är på supergott humör idag efter roliga aktiviteter och soligt väder så får ni här en riktigt bra låt!
Danmark man dark - Nephew


For man må vælge selv, men ikke sig' fra
Nej, man skal vælge frit imellem pest eller kolera

Haha, skön text!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0