You shouldn´t hesitate

Gårdagen spenderades tillsammans med Joel. Det är så trevligt att träffa gamla vänner och sitta och umgås över en fika och ta igen en massa minnen. Note to self; do it more often!

Nu ska jag ta en sväng in till stan med syster om jag lyckas få upp henne ur soffan. Har redan försökt väcka henne 3 gånger men utan resultat.. Annars får jag åka in själv och då tar jag sikte på det allra viktigaste; systemet, och åker hem. Men men, inget blir gjort om jag sitter kvar här..

Förresten! Jag ser otroligt mycket fram emot halloween imorgon. Har en riktigt cool sminkning i tanken till mig själv och ska även hjälpa syster med hennes idé som jag tror blir grym! Ska försöka komma ihåg att ta kort och lägga upp.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, du måste ta kort och lägga upp :)

2010-10-30 @ 16:31:33
URL: http://sandramakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0