På väg hem

Nu sitter vi alla 7 inknölade i  bilen och är äntligen på väg hem mot Borlänge igen. Det tog en fruktansvärd tid att ta sig ut ur Stockholm kan jag lova. Vi började ju åka vid fyratiden så det är ju inte så chockande dock.

Kursen idag var iaf rolig men inte så kunskapsgivande. Vi fick mest bara prova en massa produkter på oss själva och sen fick v även köpa lite produkter för halva inköpspriset vilket uppskattades kraftigt utav alla. Det sjuka var dock att vi stod i kö inne i shoppen i över 1½ timme (vi var 13 personer). Snacka om att de jobbade långsamt.

Dagens mest komiska händelse var däremot när vi skulle äta lunch. Vi gick till en restaurang mitt emot där det bjöds på buffé. Härligt tänkte jag då kan jag lasta på en jädrans massa mat. Men chi fick jag, de betalade nämligen i hg så min tallrik gick på 130:-. Attans! Men men, det är väl bara att skratta åt antar jag.. Alla andra gör det ju åtminstone åt mig:P

Nehe nu väntar 3 timmars bilresa hemåt som sagt... Kuljul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0