Hårvisning Goldwell


Både i måndags och tisdags så sminkade jag och Monica modellerna för Goldwells hårvisningar i Gävle och Borlänge. Det var riktigt roliga men kroppsligt utmattande dagar. Dock så var det fruktansvärt lugnt. Brukar alltid vara otroligt stressigt på sådana tillställningar men antar att tidsplaneringen var noggrant uttänkt. Märkte att man hade med proffs att göra!

Modellerna i Gävle

Några av modellerna i Borlänge

Frisörerna förbereder inför showen

Träning på koreografin

Fortsättning..

Påbättring innan showen


Showen började..

Mer än så blir det inte idag för min dator är seg och jag måste skriva lite skolarbeten. Men det var som sagt en riktigt rolig praktik och jag hoppas jag får möjlighet att arbeta tillsammans med Goldwell igen i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0