Härliga helg

Imorgon är det fredag vilket innebär att jag åker hemåt mot Motala, och den här gången är det lite speciellt. Jag åker nämligen redan kl 10. Anledningen till det är att jag inte har någon modell så jag och Geraldine kom fram till att jag lika gärna kunde åka hem tidigare och sminka någon hemma.
Känns skönt att komma hem tidigare och få ut mer utav fredagen. Jag ska försöka att bara koppla av resten av helgen och ägna mig åt människor och aktiviteter som jag tycker om. Detta för att vara utvilad och taggad till slutspurten på kursen. Det är nämligen bara två veckor kvar nu mina vänner! Komiskt att 9 veckor sprungit iväg så fort..

Nehe nu ska jag försöka få min otroligt sega dator att sammarbeta med mig och kanske lyckas se något tvprogram innan det är dags att sluta ögonen. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0