Take me or leave me

Har blivit dåligt med uppdateringar sen jag och David åkte till Thailand, men som jag sagt och lovat tusen sinom tusen gånger förr så ska jag försöka bättra mig. Jag har kommit in i en period då jag tycker det är oerhört trist att sitta vid dataskärmen. Det är nästan så att pekfingret söker sig mot Esc-knappen för att stänga ner sidan nu också.. Men i respekt till ALLA mina läsare så får jag väl publicera detta extremt matnyttiga inlägg.

Kan meddela att jag äntligen fått pinnen ur röven och köpt biljett till Oslo spektrum. Började få lite panik över att inte ha en i min ägo.

Nehe nu ska jag avnjuta min kaffe till tonerna av Mollys snarkningar. Den lyckliga jäveln som får sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0