No day but today.. eller?

Man brukar fråga sig själv ibland; Är jag såpass nöjd med det jag åstadkommit idag att det skulle kunna vara den sista dagen i mitt liv och jag går ur spelet med flaggan i topp. Eller det kanske bara är jag? Det här är iaf inte en sådan dag.

Känns som att det varit den mest onödigaste dagen på väldigt länge.. Jag gick upp tidigt och satte mig och kollade på skidor, något som var så tråkigt att jag somnade. Efter det har jag bara lunkat runt, städat och kollat på tv. Har även ätit min vikt i skräpmat och snacks (i sorg kanske, hehe). 

Aja, får hoppas att detta inte är den sista dagen. Hoppas ni andra haft en bättre lördag än mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0