Gott nytt år (i efterskott)

Jag har verkligen varit here, there and everywhere de senaste dagarna känns det som.. Nyårsfirandet blev riktigt lyckat, åtminstone till största delen. Vissa måste bara förstöra för andra! Men allt blir som man gör det så jag lyckades vända lyckan och avsluta firandet på bästa sätt.

Jag började nyåret med matlagning hemma hos Mattias och Nelly. Egen klyftpotatis, fläskfilé och sallad. Det var sjukt gott! Jag blev förvånad över detta då jag var med och lagade maten. Brukar gå åt pipsvängen.

Sedan bar det av till systers vän Frida Holmberg där det var otroligt mycket trevligt folk. Bilderna får tala för sig själva..







När det var 20 minuter kvar till 12slaget blir jag utslängd av den patetiska anledningen att Fridas pojkvän slängt ut sig något i stil med att han inte skulle tacka nej till mig. Hon påstod även att jag flirtat med honom hela kvällen och suttit i hans knä. Något hon senare tog tillbaka via sms till min syster.

Vi skålade iaf in det nya året och sedan gick vi vidare till syster och Daniels lägenhet där det blev fortsatt fest till klockan 5 på morgonen. Och hör och häpna; jag lagade mat till alla och de dog inte samt köket stod kvar!

Dock dog min kamera precis vid tolvslaget så det finns inga bilder efter det tyvärr.. Dagen efter vaknade jag upp hos syster tillsammans med 10 andra ungefär. Vi kollade på film och beställde pizza innan det var dags att tänka på refrängen. Väl hemma somnade jag som en stock.

Igår åkte hela familjen till Angelica och Jimmy för lite mat och dryck. Otroligt trevligt! Vi spelade även lite texas och den här gången gick jag plus. Jag betalade till och med tillbaka lite pengar till pappa med vinsten.

Även fast jag svepte en flaska vitt själv stod jag på benen förvånantsvärt tidigt och mådde prima. Kanske var för att jag åt så gott? Idag har jag iaf bara tagit det lugnt och ska fortsätta med det nu framför tvn med en bra film.

Kommentarer
Postat av: Anette

Akk, bloggdesign er stress :P

Du får ha lykke til da!

2010-01-04 @ 08:15:31
URL: http://anettebriksdalstoreide.blogg.no
Postat av: Majken

Har du köpt biljett till Samfundet än? =)

2010-01-04 @ 10:48:42
URL: http://majkenjh.blogg.se/
Postat av: Majken

Lite såhär i efterhand: Om HAN säger nått om dig borde hon väl kasta ut honom och inte dig? :-P

2010-01-08 @ 15:03:30
URL: http://majkenjh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0