Dan före dan

Julafton imorgon, hur skumt är inte det?! Det här året har gått sjuuuukt fort.. Och om man ska summera året så har det varit hyffsat. Första halvan var fantastisk på alla sätt och vis men andra halvan hade inte mycket att skryta med. Dock var den inte helt värdelös så sammanfattningsvis ett hyffsat år som sagt. Får hoppas 2011 blir bättre, eller är det upp till mig kanske att se till att det blir det?

Aja, dagen har spenderats med Amy, först på stan och sedan hem till henne och fika. Gav henne min julklapp som jag pysslade ihop i söndags/måndags. Hon blev riktigt glad för den vilket glädjer mig massor :) Det blev en Twilight-tavla;


During process,, Tog tyvärr ingen bild när jag gjort klart hela texten men men.

Nu ska jag bara slappa och sedan blir det Bingo lotto med familjen.
Jag önskar er alla en God jul! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0