Nostalgi!

Ligger och myser i sängen med massa godis och saft och kollar på fångarna på fortet. Gud vad jag älskade det programmet när jag var liten, och det är faktiskt lika bra nu med. Detta ska väl ändå kunna kurera min rinniga näsa och varma panna? Hoppas det iaf för jag orkar inte mer.. Var riktigt jobbigt i skolan idag.

Aja ska se klart detta nu och sedan sova för det vet jag iaf fungerar utmärkt när man är sjuk. Sömn!

Btw, kom på en liten rolig grej. Väcktes inatt av en sinnessjukt galen katt utanför fönstret! Han stod och jamade konstant i ca 15 minuter (riktigt gubbjamande, han lät helt sjuk). Sedan fick han värsta spelet och börja fräsa och skrika. Uff! Drömde mardrömmar resten av natten om att han kom in på mitt rum och klöste sönder mig.

Haha, okei det var ingen direkt rolig anekdot. Men men, nu vet ni det iaf;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0