Jag avskyr att åka tåg!

Jag börjar tröttna otroligt på att åka tåg. Känns som att jag inte gör annat än sitter timme efter timme på väg mot eller från Motala/Borlänge. Alla andra helger har jag sett fram emot att komma tillbaka till Borlänge men den här gången är det lite tyngre att åka ifrån alla. Har haft det riktigt trevligt hemma och vill inte att det ska ta slut. Men förhoppningsvis släpper den känslan när jag är tillbaka på skolan och får lära mig en massa roliga nya grejer. Alla andra veckor har ju bara sprungit förbi så det kanske även denna gör?

På torsdag fyller jag ju även 22 och ska fira detta med att äta ute med Monica. Sushi siktar vi in oss på! Mumma:) Firade dock min födelsedag med David redan igår. Vi åkte och bowlade, vilket gick värdelöst (och den här gången kan jag inte skylla på något tyvärr). Men roligt var det vilket fall som helst. Sen åkte vi hem till honom och bastade och lagade underbart god mat. Det var en riktigt lyckad "födelsedag" så tack för det David! :) Fick även en sjukt fin present i form av ett presentkort på spa! Hallelujah<3

Nehe nu ska jag göra lite läxor här på tåget och försöka få tiden att rinna iväg lite. Ha det gott alla därhemma så ses vi nog snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0