120 väl investerade kronor!

Idag blev det en tur till Kupolen igen efter skolan (känns som Monica och jag börjar bli stammisar, då vi nästan är där dagligen). Anledningen till turen idag var att vi skulle införskaffa oss varsitt element eller liknande för att slippa frysa ihjäl på våra rum, som utan att överdriva har en medeltemperatur på ca 15 grader. Vi hittade iaf varsin värmefläkt för ynkliga 120 kronor. Snacka om kap!

Kan meddela att jag just nu sitter i ett rejält uppvärmt rum och njuter som aldrig förr. Me like a lot!

Har precis lagat middag också och sett till att jag har matlåda tills imorgon då vi har dubbelpass på skolan och alltså går till 16.30. Dagen börjar med ett teoriprov så jag ska ägna kvällen åt att plugga till det. Tror dock inte att det kommer bli alltför svårt så jag lär inte behöva slita ut hjärnan fullständigt, haha! Sen vid 14 kommer våra modeller men jag har ingen direkt koll på vad vi ska pyssla med. Sidorna vi skulle läsa tills morgondagens lektion handlade om smink på män, men våra modeller är kvinnor så det ska bli intressant. Minst sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0