Härliga vår

Jag kan börja detta inlägg med att meddela att det inte blev en enda bild under grillningen häromdagen. Therese kom ihåg för några sekunder att ta kort, tog fram kameran, siktade - och blev distraherad, lade ifrån sig den och glömde! Haha. Så kan det gå..

Det blev dock lite bilder igår när Nelly och jag bestämde oss för att njuta utav våren som äntligen kommit genom att ta en picnic i parken i mitt område. Vi drog med oss en massa kakor och dylikt och njöt av värmen i hela 3½timmar. Ni kan nog inte ens föreställa er hur mycket skit två tjejer kan slänga ut sig under en sådan tidsrymd, men jag kan meddela att det har negativ påverkan på käkarna, hehe!

Efter det hämtade David upp mig och så åkte vi till Sporthallen - Han för att gymma och jag för att simma. Det var otroligt skönt men samtidigt extremt utmattande! Vi tänkte göra om det redan imorgon och konstigt nog längtar jag! Kommer Therese att klara av att bilda en god vana för en gångs skull?

Man kan ju hoppas, om man vågar..

Vad som hände med bilderna från picnicen? Tyvärr fick jag inte godkännande från Nelly så de kommer inte upp på bloggen. Får ta kort på något som jag får lov att lägga upp inom en snar framtid. Håll utkik - och tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0