Bloggtorkrubrik

Ännu en gång vågade någon utmana mig på minigolf. Och ännu en gång spöade jag skiten ur den personen. Den här gången var det Frank som fick känna på förlustens sura smak. Muhaha! ^^

Sen gick vi till hamnkrogen, och tydligen är det så att om man beställer en förrätt så måste man äta upp den snabbt, annars blir huvudrätten förstörd. De kom och ville ta min förrätt flera gånger innan jag var klar, och när jag till slut fått nog och lät dem ta den, så kommer nästa besvikelse. Min bakade potatis var som potatismos. Jippi! De hade tydligen haft den på eftervärme medans jag åt min förrätt. Varför kunde jag inte fått huvudrätten tillsammans med förrätten isf?

Och sen började en trubadur spela där inne. Vad mysigt tänkte vi. Men nejdå.. Han skulle överrösta alla där inne, så vi fick praktiskt taget sitta och skrika till varandra över bordet. Haha!

Nog med negativ kritik, det var faktiskt en riktigt lyckad dag. Vi gick vidare till Terassen där Nelly joinade oss och drack några drinkar och dansade tills stängningsdags.

Vi bestämda att snart göra detta igen och min mamma har fått en ny idol. haha! :D


Kommentarer
Postat av: Majken

Blir det Skambankt? :-) Och är det den Frank jag tror det är? :-)

2009-09-13 @ 19:45:35
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: nelly

(Y)

2009-09-13 @ 20:10:57
URL: http://nellycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0