Jag har upptäckt..

att jag har ett fruktansvärt morgonhumör för tillfället. Stackars människor som blir utsatta för den. Idag har jag svenskalektion mellan 4 och 8 sedan är jag ledig till vecka 45! Jag ska kämpa som ingen annan tidigare gjort för att få tillbaka min dygnsrytm. För just nu går jag upp runt 12, gör mig iordning och åker till skolan och kommer hem och pluggar halva nätterna. Mat är det väldigt dåligt med också. Hinner ju knappt äta alls under dagarna. Eller okei, jag prioriterar fel.

Kombinationen dåligt med sömn och matbrist = jag blir ett monster. Så håll er borta tills jag vänt på pannkakan!

Kommentarer
Postat av: Majken

Haha ja jag menar att om det är någon som heter Majken som mailar en miljon gånger så är chansen ganska stor för att man reagerar lite mer än om någon med ett lite vanligare namn mailar en miljon gånger ^^

2009-10-21 @ 13:31:50
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

Mördar du mig om jag skriver en kommentar till?

Hihi :-)



Nu har jag tagit tag i det här på allvar och kontaktat lite papillon-kenlar. Jag känner mig ganska puckad eftersom jag i princip inte vet någonting om någonting. Så från och med nu kan du vänta dig en miljon frågor om allt och ingenting ^^

2009-10-21 @ 14:01:16
URL: http://majkens.se
Postat av: Majken

Jag har tagit ett seriöst steg mot två saker.

1: Halv-blind dejt i Oslo.

2: Egen voffsing. Helt egen, inga föräldrar som betalar halva eller måste gå ut med den för att jag inte vill och bla bla. All mine, bara mitt ansvar :-) Och det känns ju lite stort. Det är ju i princip som att skaffa unge bara det att man slipper den där pojkvännen/sambon/mannen som aldrig städar, slänger sockarna på tvätt efter att mörk 40 har gått och "jobbar sent" fast han egentligen dunkar på sekreteraren.

Oj, flöt det iväg lite där kanske? Hm. Måste vara kaffet ;-)

2009-10-21 @ 14:14:26
URL: http://majkens.se
Postat av: Frank

Haha... så sant så sant,- vi er alle så Majken:) ehh...

2009-10-21 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0