Fyrkantiga ögon

Var bara tvungen att se Svenska Hollywood fruar igår. Hahah det är så dåligt att det blir bra..

Nu ska jag se Othello, ett drama av Shakespeare. Jag har muntlig redovisning om renässansen imorgon. Men jag måste erkänna att jag älskar sådana här filmer, så jag lider inte nämnvärt.



Jag vill ha DR2kanalen!!!!!! Ikväll visar de inspelningen från konserten med Kaizers och Nephew i Köpenhamn. Och jag vill se! Majken har å andra sidan sagt att hon ska spela in det, så jag är säker på att jag kommer att se det. Men jag vill se det ikväll också! :P Jaja, man kan inte få allt.


Kommentarer
Postat av: Majken

Otello är good stuff. Vet inte hur många gånger jag sett den.

Nja, nu hänger det inte på om själva programmet är dåligt. Det är det inte. Det var så jävla grymt på inspelningen så det kan jag inte tänka mig. Det hänger med på hur JAG beter mig ;-)

2009-10-06 @ 13:35:36
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0