Flickan som lekte med elden

Jag och min syster bestämde oss för att ha en heldag tillsammans istället för att köpa födelsedagspresenter åt varandra. Sen hon flyttade hemifrån har vi setts alldeles för lite.

Vi åkte in till Linköping och åt lite mat innan vi gick på bio och såg Flickan som lekte med elden. Vilken film! Jag har aldrig berörts så mycket av en film någonsin förrut. Och jag var inte ensam. När filmen var slut var det helt knäpptyst i salongen och alla gick ut under tystnad. Jag ryser bara av att tänka tillbaka på det. Wow!


To sum it all up: Sjukt lyckad helg.

Samt, har ni inte sett filmen. Gör det!


Kommentarer
Postat av: maja

Vad kul!

2009-10-11 @ 13:37:17
URL: http://freeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0