Är det dags att skaffa sig lite rutin?

Jag är så oerhört trött. Jämt och ständigt! Beror det på vädret eller mina konstiga sovvanor? Båda skulle jag säga. Men det är ju så svårt att ändra på sina vanor. Speciellt när jag oftast inte har några måsten om förmiddagarna. Båda skolan och jobbet brukar börja efter klockan ett.

Historiaprovet gick hyffsat idag. Det är nog åtminstone tillräckligt för godkänt skulle jag tro.

Jag vill hitta på något!! Nelly jobbar, kanske skulle ringa syster?

----------------------------------

Haha, ni fick en liten mix av ämnen här. Inget intressant att skriva om idag heller. Så går det när allt man gör om dagarna är att gå i skolan, plugga eller jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0