What a girl got to do?

Kollar på klockan och inser att det är många timmar över sovdags. Men magen kurrar som aldrig förr och vetskapen om att jag har bakad potatis med skagenröra i kylen ger sig tillkänna. Jag kan inte motstå,
M-Å-S-T-E H-A!

Och i och med detta kommer jag osmakligt att tänka på att jag måste börja träna snart.. Frågan är ska man satsa på simning eller vikter? Jag har ju inte glömt hur oerhört tråkigt jag tycker träning är, och därför hur lätt jag har att ge upp. Låter som jag måste hitta en riktigt orange morot, hehe!

Kommentarer
Postat av: Majken

Försöker få ihop en Danmarks-resa till slutet av veckan för att se ett par spelningar med Nephew, men sen är det inget förrän februari :-)

2009-11-23 @ 15:44:32
URL: http://majkens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0