Visst lockar värmen just nu..

Sitter och kollar på sista minutenresor och för tusenlappen kan jag komma bort i en hel vecka med boende. Åh, vad sugen jag är! Dock kan jag inte åka innan jag är klar med studierna.. Men jag tror fan jag ska fira mina nya betyg med en utlandsresa! Tror inte pappa blir alltför sur om jag tar några tusen ur min sparfond när han ser vilket arbete jag lagt ner på skolan de senaste månaderna.


Gud vad jag saknar detta! Sommaren, värmen, kalla öl, Bergen, Norge, Turné, Kaizers, Majken..
När ska vi ses igen? Jag börjar få abstinens.


Kommentarer
Postat av: Majken

Ah, det där var så härligt! Kommer du ihåg hur kall ölen var? Hur varmt det var? Hur skönt det var att gömma sig bakom solglasögonen?

den där Bergen-resan alltså. Fy vad härligt det var.



Soon :-)

2009-11-23 @ 08:32:02
URL: http://majkens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0