Vem sa att det är fult att säga negerboll?

Kom precis hem från Nelly och hennes pojk. Bakade negerbollar och såg på Ullared. Förnedringstv på hög nivå men tyvärr kan jag inte låta bli att titta. För, let´s face it; Det är roligt. Men är det någon mer än jag som känner för att åka till Ullared och krama den där stackars lagerarbetaren?

Dock blev negerbollarna sjukt goda! Hela 3 stycken åt jag (tänk er att de var jättestora!) haha. Inga bilder blev det men tror inte ni sörjer för det, för vem vill se bilder på när jag står med smet upp till armbågarna eller trycker mig tjock med negerbollar?

Kommentarer
Postat av: Samantha

Ingen har sagt att det är fult? Haha jag säger själv negerbollar för det heter så, ingen bryr sig längre !

2011-03-29 @ 01:00:02
URL: http://Whiteandblack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0