Måtte jag inte bli sjuk!!

Mamma ligger hemma och är fruktansvärt sjuk med hosta, feber, rinnande näsa etc. Syster är också sjuk och har varit förbi här några gånger för att vila och få lite sällskap då hennes pojk varit på jobbet.

Jag fruktar att jag står på tur; måtte det bara hända efter min Osloresa den 7.e! Eller inte alls, hehe.. Om det finns en Gud, så snälla lyssna på min bön den här gången.


Och till ett annat i-landsproblem; Vart finns tejp när man behöver det! Började slå in julklappar nyss och efter ett och ett halvt paket var tejpen slut.! Jag som precis trotsat kylan och regnet och varit i Maxi. Får släpa dit fötterna imorgon igen, för ikväll orkar jag inte.


Det blev visst bara gnäll här så jag berättar något lite roligare också. En riktigt lustig grej är att vissa vet mer om än själv än en själv, hehe! Fick reda på av morfar idag att jag har en pojkvän(?) Haha, han undrade när han skulle få träffa den beryktade pojkvännen från Norge.

Ja, eftersom jag inte själv vet vem han menar så blir det aldrig, haha!

Kommentarer
Postat av: Majken

Jag kan nog gissa vem det var han trodde du var tillsammans med ;-)



Jag skall tatuera mig i Borås på Torsdag och sen åker jag till oslo på Fredag. Skall mysa med småkusinerna och sånt :-)

2009-11-30 @ 20:19:03
URL: http://majkens.se
Postat av: Majken

Jaha och var i helvete tog slutet av kommentaren vägen då?



När åker du hem igen?

2009-11-30 @ 21:21:25
URL: http://majkens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0