Just a smalltown girl..

Nationella provet idag kändes som om det gick käpprätt åt skogen, ja eller vem vet? Jag håller tummarna för att mitt nonsens räcker till ett godkänt betyg. Eftersom jag har fått VG på alla mina andra uppgifter i svenskan än sålänge så skulle det vara hemskt om detta drog ner mitt slutgiltiga betyg till G. 

Annars idag har jag varit hos syster innan provet och sen spenderade jag resten av dagen efter provet med Nelly. Vi åkte en sväng till Mcdonalds där jag dränkte mina sorger med en jordgubbspaj sedan drog vi hem till hennes pojke och kollade på otaliga program på tv. Gud, vad tvn visar mycket skit! Inte konstigt att folk blir hjärntvättade och intelligensbefriade..

Aja nu när jag fått lätta på mitt hjärta ska jag titta på några vänneravsnitt och sova.

Kommentarer
Postat av: ina

haha nej verkligen itne

2009-11-19 @ 05:42:48
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Majken

Precis! Medioker är ordet! Tänk dig då att boken är helt fantastisk (för det är den) och hur sur man blir över att filmen är rätt halvdan. Jag har inte bestämt mig för om jag tycker Robert Pattinson och Kirsten Stweart är några bra skådisar för de rollerna än, men väntar med att uttala mig tills jag sett new moon.

Hoppas, hoppas, hoppas att dom har gjort den här bättre än den första. New Moon är, i min mening, den bästa boken i serien så dom har ju nått att leva upp till :-)

2009-11-19 @ 08:44:16
URL: http://majkens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0