Halloween

Igår åkte hela familjen upp till Hammar och tände ljus på farmors grav och sedan till minneslunden i Motala och tände ljus för farfar. Det var otroligt vackert och känslomässigt med alla ljus. Dock tänker jag på dem dagligen, så de finns alltid i mitt hjärta! <3 Saknar er..

Lite senare klädde jag ut mig till Kleopatra och förfestade med Nelly. Hon klädde inte ut sig något speciellt så vi bestämde oss för att hon helt enkelt skulle vara fjortis.


Vi tog bussen in till stan (Full buss men bara jag som var utklädd?! Tråkiga människor) och gick in på Hallen och dansade. Men Terassen med kö runt hela byggnaden lockade mer, så resten av kvällen dansade vi loss där inne.


Måste dock säga att medelåldern på terassen var i det yngsta laget. 90% trodde att jag var Pocahontas?! Vad lär sig ungdomar sig i skolan nuförtiden? Haha!


Min fjortis:P


Kommentarer
Postat av: Anette

Hahaha, takk^^

Veldig pene dere også ;)



Det tror jeg på!, Har lyst å gjøre det selv, en gang ;)

2009-11-01 @ 20:52:42
URL: http://anettebriksdalstoreide.blogg.no
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

snygg utklädnad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0