En onsdagsmix

Det är så grått ute att man kan tro det är kväll redan och här sitter jag med en geografiuppsats som måste vara inlämnad imorgon. Men om 2 timmar måste jag vara i skolan och gå på svenskalektion till klockan halv 8. Hallelujah! Jag kommer få göra det jag älskar mest, stressa! Huhu.

Och så lite annat:
- Jag vill byta bloggdesign. Även fast det inte var längesen jag bytte så är det dags. Den är dyster och tråkig.
- Jag förstår mig inte på Twilighthysterin.
- Ska man eller ska man inte vaccinera sig? Jag tänker inte göra det förrän jag vet om det överhuvudtaget hjälper.
- Jag har inte rökt på två dagar och har abstinens som aldrig förr och är därför även lite kinkig.


Kommentarer
Postat av: M A L I N

försöker du sluta röka? läste en bok som fick mig att sluta röka ;P

2009-11-04 @ 14:35:07
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0