Ajajajajaj!

Jag har bränt mig.. Solade igår och ser idag ut som en kräfta och känner mig som ett vulkanoffer. Ouch!

Fick springa och dricka vatten hela natten för att jag var så uttorkad. Och ikväll är glitterkvällen för min kusin som fyller 30 och jag lär se ut som F-A-N!

Hur kunde detta hända? Jag betalade för 30 minuter men efter halva tiden gick jag ur för jag kände hur bränd jag blev. Jag brukar sola på det här stället och i 30 minuter utan att knappt få någon färg alls och nu helt plötsligt blir jag totalkokt efter 15 minuter!

Ingen mer solning för mig ever!

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Mja, jag är inden idol direkt ^Men spelar gitarr och sjunger hemma dock :)

2009-11-07 @ 16:40:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: haha, ja! ÄNTLIGEN ÄR HAN UUUUTTEEEE! :D WIIIHOOO! :D:D:D

2009-11-07 @ 21:55:05
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0