Vi kan gunga

Tiba och jag gick ner till varamon igår för att fira Jocke som fyllde 25. Träffade en del människor man inte sett på evigheter, så det var roligt. Annars var väl inte gårdagen någon höjdare. Men jag kan konstatera att Tiba och jag är bäst på att gunga igång en fest;)


Idag vaknade jag klockan 7 och kunde inte somna om. Satt ute på altanen och njöt till klockan 12 då jag fick för mig att springa till stranden. Var otroligt varmt och jobbigt så årets första dopp var ett måste när jag kom fram. Och det var förvånandsvärt skönt i vattnet. Jag bestämde mig för att stanna o sola och runt 2 tiden kom Andreas, Felix och Danne och joinade mig. Vi låg kvar där tills 6 så jag har bara hunnit hem och duscha och äta.

Nu ska jag iväg och spela minigolf med pojkarna + Tiba.
Det är INTE töntigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0