Värst vad svårt det ska vara!

Jag blir bara lite galen på arbetsförmedlingen. Här har jag väntat i 3 månader på en tid och när jag väl får komma dit säger de att de inget kan göra för mig. Jag är behovsanställd men har inte jobbat sen början av mars och på grund av detta kan jag varken få a-kassa eller ungdomsgaranti. fjsöfjsaö! Dock stod jag på mig och sa att de måste hjälpa mig på något sätt, så klockan 14 idag ska jag tillbaka och få någon slags coaching. Får se vad det ger. "Du sitter i en riktigt trälig sits" var allt de hade att säga om och om igen. Som att jag inte vet det?!

Usch. Ska pigga upp mig med lite Kaizers och sen åka och köpa födelsedagspresent till Kim som fyller imorgon.

I´m gonna fight for my rights!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0