Trondheim

Jag mötte upp med Karin och hennes man vid tågstationen vid 2 tiden. Vi gick runt och strosade lite i Trondheim och kollade upp hotell så att jag skulle ha någonstans att sova. Dock var det billigaste 700kr/natt, så jag totalvägrade. Jag tänkte inte lägga ut så mycket pengar på att sova i ca 3 timmar.

Klockan 6 gick vi till Peppes pizza, som låg precis bredvid Blaest, för att få något att äta innan konserten. En pizza kostade 220 norska så vi valde att dela på en allihop. Som tur var var pizzorna stora och tjocka så vi blev alla mätta.

Sen var det dag för konsert. Jag hamnade längst fram i mitten och det är den absolut bästa konsert jag sett! Den slog Bergenkonserten med hästlängder.. Det var fem kameror på olika ställen i lokalen som filmade så jag hoppas det kommer ut en dvd så att alla kan få njuta av den. Helt fantastisk!!

Här får ni ett klipp från den konserten också. Här spelar de låten Prosessen.. Enjoy!

Efter konserten blev det efterfest. Karin och hennes man gick hem så jag festade vidare med lite kända ansikten från DMA. Bland annat Henning, Susi, Truls och Verte. Riktigt trevliga människor!

Dagen efter åkte jag hem och det var så underbart skönt att få lägga sig i sin egen säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0